4 måder at stoppe aktiviteter, som ingen værdi skaber

Hvor mange rapporter oprettes der hver eneste måned, simpelthen fordi de altid er blevet lavet, men som ingen læser mere?

Kevin Meyer tager udgangspunkt i en artikel, som er skrevet af Darrel Rigby, Sarah Elk og Steve Berez i Harvard Business Review om muligheden og potentialet i at stoppe de aktivterer hurtigere, som ingen værdi skaber.

Forfatterne beskriver tre metoder til at forbedre evnen til at stoppe. Og Kevin tilføjer selv en fjerde metode.

De 4 metoder er:

  1. at foretage reversible beslutninger

  2. at gøre arbejdet mere synligt

  3. at overmande frygt for fiasko

  4. at lave en klar Hoshin Plan

Tryk på billedet herunder og læs Kevin Meyers post -og bliv klogere på, hvordan du helt konkret stopper ikke værdiskabende aktiviteter i din virksomhed.

TIME TO STOP

By Kevin Meyer

Forrige
Forrige

“Practice what you preach”

Næste
Næste

TPS eller TOYOTA WAY